TRX

TRX-szel korlátlan mennyiségű gyakorlat végezhető, és az egész testet meg tudjuk vele mozgatni. Legyen szó erő, állóképesség, koordináció vagy a core (törzs) izmok stabilitásáról, vagy annak fejlesztéséről. Egy TRX-es edzés sokkal intenzívebb, mint egy cardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt, és az anyagcserét is felpörgeti. És ne felejtsük el, hogy az edzésen részt vevők létszáma ideálisan 12 fő. Így a legjobb motiváló erő, közösség fejlesztő, ha egy ilyen órára jössz. A közösség motiváló erejével hatékonyan elérheted céljaidat. Ne lepődj meg, ha atletikus, funkcionális izomzatot építesz, és a hétköznapi feladatok elvégzése semmilyen szinten nem ütközik akadályba.

Az edzésmódszerrel a core izmokra koncentrálunk, mivel ez az izomcsoport testünk erőközpontja, minden mozgás kiinduló pontja, továbbá törzsünk stabilitását biztosítja. De már meglévő probléma (pl. porckorong sérv) esetén is elsődleges szempont a törzsizmok fejlesztése. A TRX számos instabil (egylábas, egykezes) helyzetet is használ, miközben komoly törzsstabilizációra van szükség, és fejlődik a koordináció is. Így az edzésmódszerrel egészségügyi kockázatunk nagy mértékben csökkenthető, és a korábbi tünetek megelőzhetők.